پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | 8 نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران + اطلاعات تماس

8 نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران + اطلاعات تماس





8 نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران + اطلاعات تماس

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

یکی از شرکت‌های مهمی که پکیج‌های آن به‌وفور در داخل کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند، ایران رادیاتور است. خراب شدن این پکیج‌ها به‌خصوص در فصول سرد سال مشکلات متعددی را برای شما به وجود می‌‌آورد که برای حل آن‌ها باید به یک نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور مراجعه کنید و از تعمیرکاران حرفه‌ای کمک بخواهید.

یک نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور باید آمادگی لازم جهت رفع ایرادات فنی مختلف دستگاه مدنظر شما را داشته باشد و این کار را با بهره‌گیری از تجهیزات و ابزارهای دقیق انجام دهد. در این بخش به ۸ گزینۀ معتبر اشاره می‌‌کنیم که به نیازهای شما پاسخ می‌دهند.

1- سلام تعمیر

وقتی صحبت از بهترین نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور به میان می‌آید، همۀ ما به یاد «سلام تعمیر» می‌افتیم. این مرکز برتر با سال‌ها تجربه در حوزۀ تعمیر انواع لوازم خانگی توانسته است نام به کاربران بسیار زیادی خدمت‌رسانی کند. در سلام تعمیر تنها از کارشناسان مجرب و کارآزموده بهره گرفته می‌شود تا شما خیال کاملاً راحتی از بابت کیفیت سرویس ارائه‌شده داشته باشید.

اگر با مشکلاتی همچون خراب شدن برد پکیج، نشستی آب، کاهش راندمان و… روبه‌رو شده‌‌اید، یا میخواهید مواردی مثل علت روشن نشدن پکیج را بدانید، بهتر است در گام اول با این مرکز تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا به منزل شما بیایند. با وجود سلام ریپیر دیگر لازم نیست که پکیج خود را به تعمیرگاه‌های درون‌شهری ببرید که خود منجر به کاهش هزینه‌های شما می‌شود.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://salamrepair.com
  • شمارۀ تلفن: ۰۲۱۹۱۰۱۱۱۵۰ – ۰۹۱۰۰۹۳۳۰۰۸

 

2- الو تهویه

گزینۀ دیگری که به‌عنوان یک نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور باید به آن اشاره کنیم، «الو تهویه»‌ است. در این مرکز نیز خدمات تعمیر در منزل ارائه می‌شود که خود یک امر کاملاً مثبت به شمار می‌رود.

اگر پکیج شما به‌خوبی آب را گرم نمی‌کند،‌ احتمال دارد که مشکلاتی در بخش انتقال انرژی و یا سیستم پخش آب وجود داشته باشد. در این حالت، تعمیرکاران الو تهویه با ابزارهایی که در اختیار دارند هر یک از قطعات پکیج را به‌طور کامل آنالیز می‌کنند تا دقیقاً مشخص شود که کدام قسمت نیازمند تعمیر و یا تعویض است.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://alotahvieh.com
  • شمارۀ تلفن: 02165190751
  • آدرس: تهرانسر، بلوار بهشتی، خیابان بروجردی، پلاک 21، فروشگاه الو تهویه

 3- ایران رادیاتور

اگر به دنبال این هستید که اصلی‌ترین نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور به شما خدمت‌رسانی کند، طبیعتاً باید به سایت این شرکت سازنده سر بزنید. در این سایت بخش مشخصی به‌منظور ارائۀ سرویس‌های پس از فروش در نظر گرفته شده است تا کلیۀ خریداران بتوانند مشکلات خود را مطرح کنند.

البته باید به این موضوع توجه کنید که دریافت خدمات با هزینۀ کمتر تنها در زمانی قابل دسترسی است که گارانتی پکیج خریداری‌شده هنوز اعتبار داشته باشد

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://iranradiator.ir
  • شمارۀ تلفن: 1600

4- تهران سرویس کاران

با یافتن یک نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور مهم و مجرب همچون تهران سرویس‌کاران می‌توانید به رفع ایرادات فنی خاصی همچون خاموش شدن ناگهانی دستگاه، خراب شدن پمپ سیرکولاتور، نقص فنی در سیستم کنترل، خراب شدن سیستم احتراق، خراب شدن شیر تخلیه، کمبود فشار آب و… بپردازید.

تهران سرویس‌کاران نیز از جمله مراکزی به شمار می‌آید که سابقۀ خوبی در بین کاربران مختلف دارد و تا کنون رضایت کامل آن‌ها را کسب کرده است. اگر می‌خواهید پکیج موجود در منزل، محل کار، فروشگاه و… به شکل حرفه‌ای و بر اساس دستورالعمل‌های دقیق تعمیر شود، حتماً این مرکز مهم را در نظر داشته باشید. تهران سرویس‌کاران در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده است تا به پیام‌های شما پاسخ دهد.

اطلاعات تماس

 

  • وب‌سایت: https://tehranservicekaran.com
  • شمارۀ تلفن: 02122000054

آدرس: تهران، شریعتی خیابان ظفر خیابان فرید افشار خیابان بابک شرقی ساختمان کیمیا واحد ۱۰۴

5- تهران تعمیرگاه

سایت تهران تعمیرگاه نیز خود را به‌عنوان یک نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور مناسب معرفی می‌کند. تعمیرکاران فعال در این وب‌سایت دوره‌های مختلفی را پشت سر گذاشته‌اند تا بتوانند با توجه به نوع ایراد پکیج، نسبت به تعمیر آن اقدام کنند. مواردی همچون رفع رسوب لوله‌ها، تعمیر سیم‌کشی پکیج، حل مشکلات مربوط به هواگیری و… توسط کارشناسان تهران تعمیرگاه صورت می‌گیرد. درباره هواگیری پکیج بد نیست اشاره کنیم

” اولین و مهم‌ترین گزینه‌ای که به عنوان یک نشانه برای لزوم هواگیری پکیج ایران رادیاتور شناخته می‌شود، سرد شدن رادیاتورهای دستگاه است. در این حالت، وقتی که به رادیاتور دست می‌زنید، می‌توانید مشاهده می­کنید که دمای بدنه آن واقعاً پایین است و عملاً‌ هیچ‌گونه حرارتی انتقال پیدا نمی‌کند ”

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://tehrantamirgah.com
  • شمارۀ تلفن: 02188985733
  • آدرس: ستارخان خیابان رحیمی اصل کوچۀ سوم پلاک 14/2

6- سامیار سرویس

تعمیرکاران سامیار سرویس پس از مراجعه به منزل شما بلافاصله فعالیت خود را آغاز می‌کنند. علاوه بر این، به هر پرسشی که داشته باشید پاسخ می‌دهند تا در جریان تعمیر پکیج قرار بگیرد. با وجود تعدد مراکز گوناگونی همچون سامیار سرویس که به‌عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور مشغول به فعالیت هستند می‌توان اطمینان داشت که همۀ افراد به‌راحتی قادر به رفع مشکلات فنی پکیج خود خواهند بود ‌آن هم به کمک تعمیرکاران حرفه‌ای و کاربلد.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://samyarservice.com
  • شمارۀ تلفن: 02177185663
  • آدرس: ضلع جنوب غربی میدان رسالت. خ اسلام‌پناه پلاک

7-پکیج کار

یکی از موارد مهمی که در زمان انتخاب نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور باید به آن توجه داشته باشید، ضمانت تعمیرات صورت گرفته است. «پکیج کار» به تخصص تمامی کارشناسان خود اطمینان دارد و به همین جهت تمامی امور انجام‌شده توسط آن‌ها را به‌طور کامل ضمانت می‌کند تا شما نیز آرامش خیال داشته باشید.

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://pakegkar.com
  • شمارۀ تلفن: 44570530
  • آدرس: اکباتان – بیمۀ چهارم

8- دیجی تکنسین

آخرین نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور که لازم است به آن اشاره داشته باشیم، «دیجی تکنسین» است. در این وب‌سایت خدمات گوناگون مربوط به تعمیر لوازم خانگی مختلف از جمله پکیج‌ دیواری قابل دریافت است. شما می‌توانید با پر کردن فرم تماس با ما از این سرویس‌ها بهره‌مند شوید. تعمیرکاران حاضر در دیجی تکنسین نیز همانند سایر موارد مهمی که در مورد آن‌ها سخن گفتیم دارای تجربه و دانش قابل‌توجهی هستند و می‌توانند به‌خوبی عیوب فنی پکیج شما را تشخیص دهند

اطلاعات تماس

  • وب‌سایت: https://digitechnician.com
  • شمارۀ تلفن: 33171755
  • آدرس: خیابان ریحانی بن‌بست کاوه پلاک 1

بهترین تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در تهران

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور امروزه در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگرچه پکیج‌ها امروزه نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می‌کنند، اما حتی این دستگاه‌ها نیز ممکن است از نظر فنی با ایرادات گوناگونی روبه‌رو شوند. برخی از ایرادات فنی منجر به ایجاد مشکلات متعددی همچون پایین ماندن دمای آب موجود در پکیج خواهند شد. امری که عملاً استفاده از آب گرم را غیرممکن می‌کند.

در این شرایط لازم است که تمام تلاش خود را به کار بگیرید و به دنبال نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور باشید. در حال حاضر،‌ «سلام ریپیر» به‌دلیل برخورداری از یک تیم حرفه‌ای و همچنین تجهیزات به‌روز و کاربردی به‌عنوان بهترین گزینه برای کاربران مختلف در نظر گرفته می‌شودو به عنوان یکی از بهترین مرکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران شناخته می شود.

اگر قصد دارید پکیج شما به‌سرعت تعمیر شود، سلام ریپیر را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر در تماس باشید.

تلفن: ۰۲۱۹۱۰۱۱۱۵۰ – ۰۹۱۰۰۹۳۳۰۰۸

 

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *