پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | برای اهداف خود از نام حسین‌خانی بالا نروید!

برای اهداف خود از نام حسین‌خانی بالا نروید!





۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۵۷

برای اهداف خود از نام حسین‌خانی بالا نروید!
سعید قرایی
جدایی فرزاد حسین خانی از تیم فوتبال مس کرمان به هیچ عنوان ماجرای معمولی و ساده‌ای نبود و به واسطه‌ی سابقه‌ی طولانی بازی این بازیکن برای تیم فوتبال مس کاملا طبیعی بود که این اتفاق واکنش‌های خاص خود را داشته باشد. قطعا قاطبه‌ی هواداران فهیم مس و تمامی مخاطبان و افراد اجرایی مرتبط با باشگاه مس بر یک نکته کاملا اشتراک نظر دارند و آن اینکه این اتفاق و این تصمیم به هیچ وجه نباید تلاش‌ها و جانفشانی‌های فرزاد حسین‌خانی در طول همه‌ی این چند ده ساله حضور خود در تیم فوتبال مس را با چالش مواجه کند و قطعا کسانی که در طول روزهای اخیر با شادمانی از این قضیه یاد کردند و یا به واسطه‌ی این تصمیم به نوعی در تلاش بودند تمامی زحمات کاپیتان مس را نادیده بگیرند قطعا با نیت‌های خاص صحبت‌های خود را طرح کردند که به هیچ وجه زیبنده و مورد تائید دوست‌داران واقعی مس نیست و قطعا این افراد نیز از هواداران واقعی مس نبودند.
در مقابل نیز افرادی هستند که به نوعی با این تصمیم و اتفاق به دنبال رشد و نمو بذر کینه خود از باشگاه بودند و حالا گمان می‌کنند که از دروازه‌ی فرزاد حسین‌خانی فرصت حمله به مجموعه‌ی باشگاه مس را پیدا کرده‌اند و در روزهای اخیر از هیچ توهین و تهمتی هم فروگذار نبودند و با اسم فرزاد حسین‌خانی درصدد پرتاب‌ سنگ‌های خود بودند که در واقع این افراد نیز به هیچ عنوان دوست و دلسوز کاپیتان تیم نبوده‌اند و دراین مقطع به جز سوء استفاده از نام او هیچ هدف دیگری نیز ندارند.
افرادی که حتی آرزوی باخت تیم فوتبال مس در روزهای آتی را می‌کنند و حتی آن را به صراحت مطرح می‌کنند و مس را از همین حالا به روز سیاه نشسته تعبیر می‌کنند!! تا به واسطه‌ی این ماجرا، سناریو خود را برای زیر فشار قرار دادن باشگاه مس کامل کنند، قطعا نه از دوستداران تیم فوتبال مس هستند و نه از دلسوزان فرزاد حسین‌خانی چراکه از لحن و فکر آن‌ها مشخص است که به دنبال چه ماجراهایی از این اتفاق هستند.
فرزاد حسین‌خانی تا همیشه اسم بزرگی برای مجموعه‌ی باشگاه مس محسوب می‌شود و قطعا او که جزئی همیشگی از خانواده‌ی باشگاه مس محسوب می‌شود بیش از همه برای نتیجه گرفتن تیم فوتبال مس علاقه‌مند می‌باشد پس نه می توان او را با حرف های بی‌اساس در رابطه با سابقه‌اش نادیده گرفت و نه باید با این شکل با بالا رفتن از اسم او که فقط جنبه سو‌ء استفاده را در ذهن تداعی می‌کند خراب کرد.
بهرشکل از روزی که با یک تصمیم جمعی، باشگاه مس به این نتیجه رسید که در مقطع فعلی و به واسطه‌ی برخی اختلافات که متاسفانه حل نشد این جدایی رقم بخورد، خیلی شفاف مسائل مرتبط با آن را طرح و شفاف‌سازی کرد و اعلام نمود که این جدایی تنها به واسطه‌ی مشکلاتی بود که اثر خود را متاسفانه برروی تیم از نظر روحی و روانی گذاشته بود و شاید تدام آن، تیم بودن مس را به مخاطره می‌انداخت و از همین رو علی‌رغم میل باطنی همه چنین تصمیمی اتخاذ شد.
فرزاد حسین‌خانی تا همیشه از اسطوره‌های باشگاه مس باقی هست و پاس داشت زحمات او برای همه‌ی آن‌هایی که دل در گرو مس دارند واجب می‌باشد اما فراتر از همه‌ی نام‌ها آنچه که اهمیتی بیشتر دارد نام بزرگ مس است که باید محترم بماند و قطعا این آمدن و رفتن‌های مقطعی نباید سایه‌ای برروی اتحاد و همبستگی صادقانه زیر پرچم بزرگ این باشگاه بی‌اندازد. هرچند که عده‌ای نظر و قصدی غیر از این داشته باشند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *