سایت خبری پیام ما آنلاین | نعمتی پرچمدار ایران در المپیک برزیل: پیام من به معلولان جهان تسلیم نشدن است

نعمتی پرچمدار ایران در المپیک برزیل: پیام من به معلولان جهان تسلیم نشدن است





۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۳۵

نعمتی پرچمدار ایران در المپیک برزیل:
پیام من به معلولان جهان تسلیم نشدن است
زهرا نعمتی؛ تنها نماینده تیروکمان اعزامی به بازی‌های المپیک ریو یکی از مشکلات خود را برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 را نداشتن روانشناس و ماساژور عنوان کرد و گفت: با وجود این که مربی کره ای تیروکمان از چند ماه قبل از فدراسیون درخواست روانشناس و ماساژور کرده بود، اما تا به امروز هیچ کاری در این زمینه صورت نگرفته است.
زهرا نعمتی در رابطه با آخرین وضعیت خود برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 ریو افزود: با تمرینات خوبی که تا به امروز زیر نظر پاک میون، سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان داشتم، از شرایط آمادگی خوبی برخوردار هستم و کم کم به اوج آمادگی رسیده‌ام. به‌ هر حال من باید در میان کسانی به رقابت بپردازم که از بهترین ‌های دنیا هستند و باید بتوانم بهترین عملکرد و نتیجه‌ را در این رقابت‌ها کسب کنم. کار سختی است و پیش‌بینی این که چه نتیجه‌ای در المپیک ریو کسب کنم، بستگی به شرایط روحی – روانی من و مسابقه دارد. البته تلاش خواهم کرد که هر چه در توان دارم، به اجرا بگذارم تا نتیجه خوبی را در المپیک ریو کسب کنم. به هر صورت نیاز به دعای مردم دارم تا بهترین شرایط را در المپیک داشته باشم تا خبرهای خوبی را از ریو بشنوند.
وی پیرامون مشکلاتی که پس از اردوهایی که بعد از مسابقات جام جهانی آنتالیای ترکیه داشت، خاطر نشان کرد: در حال‌ حاضر مشکلات خاصی ندارم و تنها مشکل من نبود روانشناس و ماساژور در اردوهای تمرینی من است. هر چند که مربی کره‌ای تیم ‌ملی تیروکمان از مدت ها قبل از فدراسیون درخواست کرده بود که یک روانشناس و ماساژور برای آماده سازی من تا المپیک ریو در کنارم باشد که متاسفانه هیچ پاسخی از فدراسیون دریافت نکردیم.
نعمتی در پاسخ به این پرسش که حضور روانشناس و ماساژور در شرایط فعلی که مدت زمان کوتاهی تا اعزام شما به بازی‌های المپیک ریو باقی‌ مانده است، تصور می کنید مثمرثمر واقع شود یا خیر؟ افزود: دیگر الان این حضور فایده‌ای ندارد و این حضور زمانی تاثیرگذار بود که از چند ماه قبل که مربی کره ای‌ تیم ملی تیروکمان درخواست کرده بود، انجام می‌شد.
پرچمدار کاروان المپیک ریو در رابطه با اولین تجربه حضور خود در المپیک، خاطرنشان کرد: از این که برای اولین بار در بازی‌های المپیک ریو حضور پیدا خواهم کرد، خوشحال هستم و امیدوارم که از حضور در المپیک لذت ببرم و با این حضور به تمام معلولان جهان این پیام را برسانم که نباید تسلیم معلولیت خود شوند.
نعمتی اضافه‌ کرد: از این که توانسته ام اولین ورزشکار پارالمپیکی باشم که به المپیک راه پیدا می‌کنم، افتخار بزرگی برای من و تمام زنان معلول کشور است. امیدوارم با کسب نتایج خوب در ریو این افتخار را که نه تنها برای من ،‌ بلکه برای کشورم است، به معرض نمایش بگذارم.
پرچمدار کاروان المپیک ریو در ادامه در پاسخ به این پرسش که قرار بود شما یک هفته‌ زودتر از کاروان راهی بازی‌های المپیک ریو شوید، آیا این شرایط فراهم شد یا خیر؟ تصریح کرد: طی صحبتی که مربی کره ای تیم ملی تیروکمان با مسئولان فدراسیون انجام داده بود، از آنها درخواست کرده بود که من اول مرداد به خاطر شرایط جسمانی ام پیش از اعزام کاروان به بازی‌ها راهی برزیل شوم تا بتوانم در شرایط بهتری در رقابت‌های المپیک شرکت کنم. البته به دلایل شرایط امنیتی کشوربرزیل مورد موافقت قرار نگرفت و قرار است هفتم مرداد به همراه کاروان راهی المپیک ریو شوم. البته این مساله یک مقدار از نظر شرایط جسمانی من را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی در پایان در رابطه با حضور خود در دهکده بازی‌های المپیک بعد از پایان بازی‌ها، جهت حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو خاطر نشان کرد: قبلا تصمیم بر این بود که در دهکده بازی‌ها پس از پایان بازیهای المپیک ریو بمانم تا خود را برای پارالمپیک ریو آماده کنم، ولی فکر می‌کنم به دلیل شرایط امنیتی این تصمیم منتفی شده و همراه کاروان دوباره به ایران باز می گردم تا ضمن دیدار با خانواده‌ام با آمادگی بیشتر و بهتری راهی پارالمپیک ریو شوم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *