پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نگاه جناحی به برجام آفت انسجام ملی است

نگاه جناحی به برجام آفت انسجام ملی است





۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۳

نگاه جناحی به برجام آفت انسجام ملی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت:نگاه جناحی به برجام به هر شکل آن چه بخواهد به عنوان ابزاری در خدمت یک جناح خاص قرار بگیرد و چه بخواهد ابزاری در راستای حذف جناح دیگری باشد آفتی برای انسجام ملی خواهد بود.
به گزارش مهر، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه مراسم ختم برادر وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه راه جلوگیری از نفوذ غرب در شرایط پسا برجام چیست اظهار داشت: نفوذ غربی ها در ابعاد مختلف قابل تحلیل است حتی قبل از برجام نیز غربی ها تلاش داشتند که در کشور نفوذ کنند. وی افزود: حوزه نفوذ آنها در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی قرار می گیرد و مقابله با آن باید به طور سلبی و ایجابی باشد. شمخانی گفت: یکی از راههای جلوگیری از نفوذ اقتصادی دشمن تحقق اقتصاد مقاومتی و اتکا به اقتصاد داخلی است و در حوزه سیاسی نیز با حفظ استقلال و انسجام ملی می توانیم راههای نفوذ را سد کنیم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: ملت ایران پس از ۳۷ سال استقلال خود را حفظ کرده است و حاکمیت نیز همواره بدنبال حفظ قدرت ایجابی بوده است. وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه جمهوریخواهان آمریکا گفته اند پس از برجام تحریم های جدیدی را علیه ایران در نظر داریم، گفت: جمهوریخواهان پس از شکست در سنا به شکل طبیعی و با توجه به اینکه از حمایت لابی صهیونیستی برخوردارند بدنبال جبران شکست بوده اند هر نوع تحریمی که منجر به بازیابی فشار علیه ایران شود به طور طبیعی از جانب جمهوری اسلامی پاسخی قاطع خواهد گرفت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به بررسی برجام و مجلس تاکید کرد: اصولا نگاه جناحی به برجام به هر شکل آن چه بخواهد به عنوان ابزاری در خدمت یک جناح خاص قرار بگیرد و چه بخواهد ابزاری در راستای حذف جناح دیگری باشد آفتی برای انسجام ملی خواهد بود که همه ما باید از آن پرهیز کنیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *