پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | درگیری حداد عادل با نماینده منتقد

درگیری حداد عادل با نماینده منتقد





۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸

درگیری حداد عادل با نماینده منتقد
نماینده مردم اردستان در مجلس در جریان جلسه علنی دیروز مجلس با رئیس فراکسیون اصولگرایان در گیری لفظی پیدا کرد. به گزارش خبرآنلاین، احمد بخشایش اردستانی، نماینده مردم اردستان در مجلس در جریان جلسه امروز در بخشی از نطق میان دستور خود با انتقاد از وضعیت اقتصاد و فساد مالی در کشور و همچنین گرانی بنزین به بودجه های فرهنگی اشاره کرد و گفت: چرا باید به بنیادهای سعدی، حافظ، مولانا و دعبل خزاعی در کشور بودجه های ملیاردی اختصاص داده شود حال آنکه مردم با مشکلات اقتصادی دسته و پنجه نرم می کنند. پس از پایان نطق بخشایش که با استقبال برخی نمایندگان نیز مواجه شد وی در مسیر بازگشت به صندلی خود با غلامعلی حدادعادل که ریاست بنیاد سعدی را برعهده دارد نیز درگیری لفظی پیدا کرد که با پادرمیانی نمایندگان آن دو از یک دیگر دور شدند.
نماینده مردم اردستان در مجلس درباره برخورد خود با غلامعلی حداد عادل گفت: درگیری لفظی خاصی بین من و با دکتر حداد عادل رخ نداد و فقط زمانی که من از جایگاه ناطقان پایین آمده و به سمت صندلی خودم می رفتم، آقای حداد گفتند که نباید از شخص یا نهادی نام می بردید و این کار شما از ایمان به دور است که من به وی پیشنهاد دادم اگر صحبتی دارید هر دو به پشت تریبون برویم تا دیگر نمایندگان نیز سخنان ما را بشنوند و درباره آن نظر بدهند.
همچنین کمال الدین پیرموذن، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی که در این میان نقش میانجی را ایفا کرد و بخشایش را از صندلی حداد عادل دور کرده بود گفت:ظاهرا سال گذشته آقای حداد عادل به آقای بخشایش گفته بود که موضوع بنیاد سعدی را خیلی بزرگ نکنید چون این بنیادی معنوی و فرهنگی است و کسی هم از این بنیاد سود و منفعت مالی نمی برد و ایشان هم قول داده بود که مطرح نمی کند اما امروز این بنیاد را که ریاست آن برعهده آقای حداد است را زیر سئوال برده و از اختصاص بودجه به آن انتقاد کرد و موقعی که نطقش تمام شد آقای حداد از ایشان گله کرد که شما قول داد اما وی گفت شما باید تحمل شنیدن داشته باشید و آقای حداد به وی گفت شما که سر قول تان نمی ایستید، ایمان ندارید.
وی ادامه داد: در این لحظه بخشایش خواست دست حداد عادل را بگیرد و به پشت تریبون ببرد و گفت که بیا حرف بزنیم ببینیم کدام یک از ما محق هستیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *