پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حمایت مشروط جبهه پایداری از مذاکرات هسته ای

حمایت مشروط جبهه پایداری از مذاکرات هسته ای





۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۸

حمایت مشروط جبهه پایداری از مذاکرات هسته ای
جمعیت ایثارگران، حزب موتلفه اسلامی و جبهه پایداری با صدور بیانیه ای مشترک اعلام کردند: ما از دولت و سربازان خط مقدم مذاکرات دیپلماتیک با ۱+۵ حمایت می کنیم و این حمایت مشروط به رعایت خطوط قرمز ملت و رهبری است. قسمت های مهم این بیانیه را به نقل از تسنیم در زیر می خوانید:
• ما معتقدیم دشمن در پوشش مذاکرات هسته ای علاوه بر اسقاط دستاوردهای علمی جمهوری اسلامی در صنعت هسته‌ای، در اندیشه نفوذ به مراکز نظامی، اثرگذاری در مناسبات داخلی و خارجی جمهوری اسلامی است. آنها اندیشه تغییر از درون و فشار ازبیرون را رها نکرده‌اند؛ لذا ساز و کار تحریم ها که بیش از 30 سال برای مفصل بندی آن تلاش کرده اند را رها نخواهند کرد.
• ما از دولت و سربازان خط مقدم مذاکرات دیپلماتیک با 1+5 حمایت می کنیم و این حمایت مشروط به رعایت خطوط قرمز ملت و رهبری است.
• لحن مقامات آمریکادر مذاکرات وتهدیدهای بی‌سابقه رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران اتمی تاسیسات هسته‌ای ایران نشان می دهد آنها نه تنها عزمی برای لغوتحریم ها ندارند بلکه می خواهند با تحقیر ملت ایران، یک توافق بد را تحمیل نمایند.
• دولت در مذاکرات باید خواستار اقدامات اعتمادساز از طرف 1+5 بویژه آمریکا باشد. این اقدامات باید راستی آزمایی شود چرا که توافق ژنو و بیانیه لوزان نتیجه ای جز تشدید تحریمها نداشته است.
• بدون شک با این روندی که پیش می‌رود آمریکا مذاکرات را به بن بست می‌کشاند و باید مسئولیت های این شکست را بپذیرد. امروز با تصویب کنگره آمریکا وموافقت اوبامامبنی بر اینکه «هرگونه توافقی منوط به تصویب کنگره است»مشخص شد جامعه جهانی که آمریکائیها از آن یاد می‌کردند یک توهم بیش نیست.
• راه عزت کشور ونجات ملت، ایستادن روی پای خود و دورزدن تحریم ها، با اتکاء به ظرفیت های درونی کشور است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *