پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | بازی

بازی





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۱۱

Brain Wars
پلتفورمAndroid,iOS
نبردهای ذهن یک بازی اعتیادآور و فوق العاده زیبا در سبک بازی های فکری از استودیوی بازیسازی Translimit, Inc برای دستگاه های همراه است عملکرد مغز در انسان ها متفاوت است و صد البته تلاش و پشتکار فراوان، انسان ها را موفق می سازد ولی به هر جهت نباید فراموش کرد که راندمان بالا، هوشیاری بیشتر و تمرکز بین همه یکسان نیست. اپلیکیشن ها و بازی های زیادی برای اندازه گیری قدرت ذهن ساخته شده اند و بسیاری از آن ها حتی به افزایش فعالیت مغزی ما کمک می کنند. همانند هزاران برنامه دیگر، Brain Wars با ایجاد رقابت و اهدای جایزه، مخاطب را به انجام مراحل بیشتر دعوت می کند. مراحلی که مسلما کمک شایانی به پویایی ذهن شما می کنند. ۱۲ مرحله با مکانیزم های مختلف در بازی قرار داده شده تا قسمت های مختلف مغز خود را آزمایش کنید! بسیاری از ما قوه ی استدلال خوبی داریم و بسیاری دیگر حافظه ای دارند که اگر از کودکی شان هم بپرسید، خاطرات را مو به مو برای تان تعریف می کنند. Brain Wars این نقاط قوت و ضعف را یاد آور می کند!

Drive SpeedBoat Paradise
پلتفورمAndroid, iOS
جدیدترین بازی کمپانی معروف Ubisoft Entertainment برای دستگاه های همراه است در این بازی فوق العاده زیب، شما در نقش یک جوان کم تجربه و جویای نام, بی پروا و عشق سرعت قرار میگیرید که پا در جای بزرگان گذاشته و وارد مسابقات قایق رانی جهانی شده اید و می خواهید اسم و رسمی برای خود پیدا کنید! در مکان های عجیب و غریب حرکت کنید، قایق خود را مجهزتر کنید و به بهترین فردی تبدیل شوید که تا به حال در این تورنمنت شرکت کرده است! البته در میان شاید اتفاقات ناخوشایندی برای شما رخ دهد برای پیش گیری باید به پلیس کمک کنید تا جلوی گروه مافیای این مسابقات را بگیرد! به طور کلی گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، جلوه های خیره کننده و کنترلرهای لمسی عالی تجربه بهترین بازی رسینگ این بار از نوع قایق رانی را برایتان به ارمغان می آورد.

Joe Danger
پلتفورم Android, iOS
کاربران پلی استیشن سه و یا ایکس باکس ۳۶۰ بدون شک شخصیت بی باک و نترس Joe Danger را از سال ها پیش به خاطر دارند! آقای خطر با موتورسیکلت خود از جاده های مختلف می گذشت و با دوری کردن از موانع به جمع نمودن سکه ها می پرداخت! شما می توانید با کشیدن انگشت به طرفین و زدن بر روی صفحه جهت عبور از موانع، مدیریت کنید و به جمع آوری آیتم‌های مختلف و غیرفعال کردن تله های موجود بپردازید. گاهی اوقات نیز رقیبی آماده در مقابل شما قرار می گیرد که باید او را شکست دهید! این بازی تضمین کننده ۲۰ ساعت گیم پلی جذاب برای شما است که البته دارای بخش مولتی پلیر برای مشغول شدن به صورت چند نفره است. اگر به بازی های موتورسواری اچ دی اندروید علاقه دارید تحت هیچ شرایطی Joe Danger را از دست ندهید.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *