سایت خبری پیام ما آنلاین | چه می کند این تلگرام…

چه می کند این تلگرام…





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۰۹

چه می کند این تلگرام…

تلگرام از جمله نرم افزارهای پیام رسان است که این روزها توانسته توجه ایرانیان را به خود جلب کند. روزانه گزارش ورود تعداد زیادی از دفترچه تلفن تان را می بینید که حساب کاربری «تلگرام» می سازند . تلگرام هم در اولین قدم به همه‌ی اعضای دفترچه تلفن فرد اطلاع می دهد که فلانی وارد تلگرام شد. تا اینجای کار دوستان فراموش شده را به یاد هم می اندازد. قابلیت تلگرام در ارسال فایل با حجم بالا سبب شده این استقبال رو به افزایش بگذارد به شکلی که رقیب پیشین خود «واتس آپ» را پشت سر گذاشته است. گروههای مجازی از سایر پیام رسان ها به «تلگرام» کوچ کرده اند. محدودیت 200 نفری گروهها هم مشکلی در مسیر انتخاب آن نبوده است.
گردانندگان «تلگرام» در تازه ترین تغییرات امکانی را به نرم‌افزار افزوده اند. در این تغییر اگر کسی گروهی را ترک کند و به اصطلاح Left group بدهد دیگر نمی تواند توسط دوستان یا مدیر گروه اضافه شود. در به روزرسانی جدید «تلگرام» کسی که گروه را ترک می کند. نرم‌افزار او را صاحب حق میداند. به استناد این مساله که وی علاقه ای برای حضور در این گروه ندارد و اضافه شدن دوباره وی در گروه را مزاحمتی برای وی تلقی می کند.
در همین ارتباط به نظر می رسد بهتر است اگر حوصله حضور در گروهی را ندارید یا برای مدتی می خواهید از گروه خاصی فاصله بگیرید به دوستان خود در همان گروه بگویید که شما را حذف یا اصطلاحا remove کنند. تا در فرصتی مناسب که دلتان مجدد هوای گروه را داشت بتوانید به جمع دوستان قدیمی خود ملحق شوید.
شرکت سازنده «تلگرام» در تازه‌ترین خبر که در وبسایت خود منتشر کرده است مدعی شده روزانه بیش از 2 بیلیون پیام را بین کاربران خود منتقل می کند.
استقبال از «تلگرام» یقینا مرتبط با قابلیت‌های فراوان این نرم‌افزار می‌باشد. برای مثال «تلگرام» در امکانی تازه هنگام ارسال موقعیت جغرافیایی از سوی کاربران اجازه می دهد که کاربر بتواند تصویر زیبایی از موقعیت جغرافیایی را به همراه فایل ارسالی بفرستد.
از دیگر امکانات منحصر به فرد «تلگرام» می شود به ارسال لینک دعوتنامه پیوستن به گروه برای دوستانتان اشاره کرد. در این امکان شما می توانید لینک دعوتنامه را برای پیوستن دوستانتان به گروه را برای وی ارسال کنید . ایشان هم با یک کلیک ساده به راحتی به سایر دوستانتان در گروه می پیوندد.
استیکر یا شکلک‌های اختصاصی از دیگر جذابیت‌های نرم‌افزارهای پیام‌رسان هستند.«تلگرام» در این ارتباط هم گوی سبقت را از رقبا ربوده است.شما می‌توانید با جستجو کردن @stickers در «تلگرام» به صفحه ای وارد شوید. از طرف کاربر استیکر یک پیغام برای شما ارسال می شود که نحوه ساخت شکلک اختصاصی را توضیح داده است.می توانید با این تکنیک هر تصویری را با نوشته‌ای اختصاصی به شکلک تبدیل کنید و از ارسال آن برای دوستانتان لذت ببرید.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *