سایت خبری پیام ما آنلاین | حاشیه سازی برای مس کرمان در آستانه پلی آف/ کرمان سراسر نارنجی می‌شود

حاشیه سازی برای مس کرمان در آستانه پلی آف/ کرمان سراسر نارنجی می‌شود





۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۱

حاشیه سازی برای مس کرمان در آستانه پلی آف/ کرمان سراسر نارنجی می‌شود

در حالی جریان سازی سناریوی تبانی برعلیه تیم فوتبال مس در آستانه حساس ترین دیدار این روزهای فوتبال کشور آغاز شده که همه مردم و مسئولان کرمان آماده حمایت کامل از این تیم در بازی امروز هستند.
به گزارش خبرنگار مهر، امروز تیم های مس کرمان و استقلال اهواز در دیدار برگشت آخرین مرحله پلی آف برای کسب سهمیه لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید باهنر کرمان صف آرایی می کنند.
این در حالی است که کرمان با گل دقیقه ۹۴ تیم اهوازی در این شهر شکست خورد و هم اکنون تمام توان خود را برای شکست تیم استقلال در کرمان گذاشته است. اما در این میان برخی افراد نیز در آستانه این بازی حساس دست به حاشیه سازی برعلیه تیم مس کرمان زده اند و سعی دارند تمرکز بازیکنان را به هم بزنند. و بحث تبانی مس کرمان در مسابقات این تیم در لیگ دسته اول را مطرح می کنند که صحت ندارد.
تیم مس کرمان طی هفته گذشته تمرینات سبکی را برای آماده سازی و بازیابی قوای جسمی بازیکنان انجام داده است اما در همین زمان برخی حواشی قبل از شروع این بازی حساس برای تیم مس آغاز شده است که موجب دل نگرانی هوادران این تیم پر طرفدار شده است.
مردم کرمان در تدارک برگزاری جشن صعود هستند
نکته جالب اینکه مردم کرمان در حال تدارک جشن صعود به لیگ برتر هستند و همه هواداران مس کرمان در این اندیشه هستند که نهایت همراهی و حمایت را از مجموعه تیم در راستای صعود به لیگ برتر به کار برند.
نماینده مردم کرمان و راور و نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس نیز در گفتگو با مهر اظهارداشت: هر چند تیم مس کرمان در بازی گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانست نتیجه لازم را کسب کند اما تمام تلاش مسئولان این تیم و بازیکنان در راستای صعود مس از لیگ برتر به کار گرفته شده است و ما مسئولان نیز بدون شک در مقابل حاشیه سازیها نهایت حمایت را از این تیم می کنیم و اجازه نمی دهیم چنین حاشیه سازیهایی در ورزش باب شود.
جریان حاشیه سازی را پیگیری
می کنیم
محمد رضا پور ابراهیمی افزود: از مجموعه مس می خواهم به حاشیه سازی هایی که برخی ایجاد کرده اند توجه نکنند و بدانند نماینده های مردم استان کرمان و مسئولان استان با تمام توان از این تیم حمایت می کنند و هواداران نیز همراه تیم هستند.
وی دلیل بروز این حاشیه ها را قبل از بازیهای حساس تاثیر گذاری بر روی تمرکز مس کرمان دانست و افزود: ما تمام این فعالیتهای حاشیه را رصد و پیگیری می کنیم.
از مجموعه مس می خواهم به حاشیه سازیهایی که برخی ایجاد کرده اند توجه نکنند و بدانند نماینده های مردم استان کرمان و مسئولان استان با تمام توان از این تیم حمایت می کنند و هواداران نیز همراه تیم هستند.
اکبر میثاقیان نیز در گفتگو با مهر اظهارداشت: مس کرمان در نیم فصل دوم لیگ برتر متحول شد و هر یک از بازی های لیگ برای مس کرمان یک فینال بود و تمام تلاشمان را برای برگزاری دیدارهای جوانمردانه انجام دادیم و مردانه در زمین مسابقه امتیازها را کسب کردیم.
سرمربی مس کرمان افزود: مس یکی از سالم ترین تیمهای لیگ آزادگان است و حتی برخی حواشی ضربه هایی به تیم زد مثلا برخی از بازیکنان ما در هفته اول سرباز شدند و برخی از پنالتی ها هم گرفته نشد مثل بازی قبل مقابل استقلال اهواز که پنالتی مس گرفته نشد و روند بازی تغییر کرد.
میثاقیان گفت: تمرینات خوبی را سپری کرده ایم و بازیکنان ریکاروری کرده اند و آماده بازی فردا هستیم و روی حضور هواداران در مسابقه حساب ویژه باز کرده ایم.
وی افزود: تمام صندلیهای ورزشگاه باید پر شود و من نیز قول می دهم تمام توان خودمان را به کار می بریم که سهمیه لیگ برتر به مس کرمان باز گردد.
وی ادامه داد: این حاشیه سازیها اصلا روی تیم اثر نمی کند و حتی بازیکنان هم در جریان این کارها نیستند و این بازیهای کودکانه کار مردانی که میتوانند در زمین مسابقه نتیجه را تعیین کنند نیست.
حاشیه سازی برای بر هم ریختن
مس کرمان
مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان نیز در گفتگو با مهر اظهارداشت: مس کرمان آمادگی صد درصد برای صعود به لیگ برتر در بازی فردا را دارد و بازیکنان کاملا آماده هستند و اقدامات لازم برای حضور هواداران در ورزشگاه هم در نظر گرفته شده است.
امیر سیف‌الدینی گفت: ما در تمام جلساتی که در خصوص این حاشیه سازی ها مطرح شده حضور یافتیم و توضیحات کامل را به کمیته اخلاق دادیم و اینکه چرا برخی در آستانه مسابقه حساس فردا دوباره شروع کرده اند جای سوال جدی دارد.
وی تصریح کرد: این حاشیه سازی کاملا در راستای عدم تمرکز مس کرمان انجام شده است و ما قطعا پیگیریهای لازم را در این خصوص انجام می دهیم.
همچنین سیف الدینی در سایت باشگاه مس کرمان نیز توضیحات کاملی در خصوص حاشیه سازیهای اخیر داده است که در ادامه ذکر شده است.
وی افزود: شما به سایت باشگاه نساجی قائمشهر سربزنید متوجه می شوید که در نامه ای منتشر کرده اند تمام تیم هایی که کمک کرده اند را لاک گرفته اند و فقط تیم ما را برجسته کردند.
اگر فدراسیون فوتبال تکلیف این ماجرا را روشن نکند ما مجبوریم که از طریق وزارت ورزش جریان را پیش ببریم تا هرچه زودتر از اتهامات مبرا شویم.
هواداران و مردم استان کرمان با حمایت کامل از تیم مس کرمان در آستانه دیدار با پلی آف حاشیه سازی یک روز مانده به این بازی حساس را امری ضد اخلاقی دانستند و بر حمایت کامل از تیم کرمان اعلام کردند.

به اشتراک بگذارید:

برچسب ها:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *