پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | به همت پليس قلعه گنج: سازش دو طايفه پس ازچندين سال درگيري نجات دو نفر از حكم قصاص

به همت پلیس قلعه گنج: سازش دو طایفه پس ازچندین سال درگیری نجات دو نفر از حکم قصاص





۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۰:۱۵

به همت پلیس قلعه گنج:
سازش دو طایفه پس ازچندین سال درگیری
نجات دو نفر از حکم قصاص
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج صبح دیروز از برگزاری جلسه صلح و سازش بین دو طایفه به همت پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در پی این رویداد دو نفر از حکم قصاص نجات یافتند.
سرگرد «علی امیری» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: درگیری بین دو طایفه از شهرستان قلعه گنج که از سال 89 آغاز شد، رعب و وحشت زیادی را در بین همشهریان ایجاد کرده بود.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به اقلیم منطقه و زندگی طایفه ای در قلعه گنج متاسفانه هر ساله شاهد اتفاقات ناگواری در خصوص انتقام جویی و کینه های قدیمی توسط طوایف شاهد هستیم.
وی بیان داشت: با گذشت چندین سال زندگی طوایف و درگیری هایی که بعضا منجر به قتل می شد خوشبختانه با تدابیر و رهنمود های فرماندهی انتظامی قلعه گنج برای از بین بردن اختلافات و سازش بین طوایف و برپایی امنیت کامل جلسات پی در پی برگزار شد که در نهاد به سازش بین این دو طایفه انجامید.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قلعه گنج اضافه کرد: با همت نهاد رهبری در سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان و برگزاری چندین جلسه جهت سازش بین این دو طایفه بالاخره صبح امروز این طوایف سرشناس با یکدیگر به صلح و سازش پرداختند و در این رابطه دو نفر از حکم قصاص نجات یافتند تا خوشبختانه با همکاری و همیاری طوایف شاهد امنیت بیشتر در این شهرستان باشیم.
وی در پایان گفت: قانون باید همواره رعایت شود و ما اگر در مسائلی با یکدیگر نیز اختلاف داریم باید از مبادی قانونی اقدام کنیم و دیگر زمان درگیری های قبیله ای برای حل مشکلات به سر آمده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *